skolan :P

hej!
Första skoldagen efter lovet har just rullat förbi. det var roligt att träffa alla som man har saknat!!! det va en del. allt drog i gång med redovisning i bild färg och form, då vi gör tryck till tröjor, väskor, byxor etc. det gick bra, men jag kunde ha varigt mer färdig, och mer förbered en va jag va. sn blev det lunch med maribelle, carro, anna,bob, nillie och eddie. det var trevligt förutom att jag inte åt något pga min magkatarr. även om jag tog tabletterna i morse så ville det inte hjälpa mig  :(
men ja ja strunt samma senare på dagen efter lunch blev det mko (mönsterkonstruktion) då vi lärde oss att samman dra ett insnitt på en kavaj. mycket lärorikt.
degaen börjar rulla mot sitt slut och jag åkte hem med bob (pojkvän) det blev mat när vi kom hem. linsoppa blää men jag åt lite i alla fall. sen blev det gh, men jag trötnade ganska snabbt för bob är lite bättre en mig så ja dålig förlorare.  :P hahahaa
sen blev det en b rulle av amerikanskt stuk. men det gick :D
sen startade 248 onde världskriget. vem kan bittas hårdast hahha jag förlirade har lite bitmärken på armarna och lite mörbultad men va fan jag dör inte i alla fall. hoppas jag :P
ne men nu sja jag nog sova!! jag skickar med en dagens låt oxo
paramore my heart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0