6-8 aug

hej min helg har varigt full späckad med roligheter. helgen började med att jag va på sonisphere för fest i kungsträdgården i sthlm, och såg svenska bandet BULLET. Det var helt otroligt bra och roligt att se dom live en gång till. jag såg dom på peace and love 2009.
lördagen var jag med lotta och bara myste under dagen och pratade en massa allvar. senare på dagen så städade jag hela lägenheten i sjöstaden. set blev fint och luktade gott.
sen på söndagen sov jag hela dagen och läste typ 8 kapitel i min twilight saga bok så länge vi båda andas. vid 5 tiden var jag och min familj bort bjudna på middag så jag såg till att palla mig ditt. det var otroligt god mat och trevligt sällskap. sen ringer issan och säger att hon bjuder över lite kompisar till sjöstaden, så jag åkte ditt för att vara med på roligheterna. jag kom inte i säng för ens kl 2 på natten och jag skulle upp till jobbet kl 6 på morgonen alltså 4 timmar sömn.
så nu ska jag villa lite för jag är dötts trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0