låt mig vara plz

jag blir så jävla sur, pappa vill att jag hjälper honom med hans jävla frige bod. jag har fan inte bett om en. jag orkar inte jag har sovigt 4 timmar i natt och det har varigt en jobbig dag på jobbet. jag vill bara vila och kolla på film. pappa springer in i rummet fan hela tiden och ska ha hjälp med saker hela tiden. sen  kommer sofie in och ska titta på film i mitt rum med sin kompis och så säger jag nej. men tydligen har pappa godkänt att dom får det. jag orkar inte och han blir sur bara för det. ja ja strunt samma nu ska jag gå och hjälpa pappa med hans jävla bod!!!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

dumma pappa, skrik på honom! <3

2010-08-11 @ 22:29:26
URL: http://www.herdingdogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0