slut på sommaren!!

hej nu börjar det närma sig slutet av min sommar skolan börjar  imorn. så det kommer att bli ett kort inlägg för jag måste vara ut vilad tills imorn.
i alla fall i fredags träffade jag en kompis som jag inte har träffat på typ ett år. det var så jävla roligt att vara med henne. senare på kvällen drog vi till Rolis och typ bara chillade runt. efter typ en timme kom bob en kille från min skola ditt. vi satt typ och snackade i 1,2 timmar sen började klockan röra sig mot 3 halv 4 så vi vi åkte men till mig och sov.
på lördagen så var jag, lotta, nille och hennes tjejer och tog en lunch inne i stan.
det var kul jag har saknat nillie så j'vla mycket. hon har typ varigt bort rest hela sommaren. men fan vi åker till London på fredag hAHhHHhhHh :D
på lördag kvällen så blev det stockholm cruising jag och lotta drog ditt vid halv 7 tiden, våran tanke var att vi skulle sätta ås någon satans på svesvägen och äta. så det blev cafe 60 och på vägen till 60 så sprang vi på bob så han var med oss hela kvällen. jag älskar bilar men dom ska vara gamla, det är då dom är som finast.
sedan i lördags kväll så har jag varigt sjuk förkyld och feber men nu mår jag bättre.

god natt love <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0