upp och ner

hej min helg har varigt totalt upp och ner. började helgen med att gå ut med tjejerna. vi satte oss på en asiatisk bar vid Sveavägen. sen på lördagen så åt jag lunch med alla mina 4 systrar hos farmor, på östermalmstorg. sen lite senare på dagen drog jag hem  till mimmi och somnade på en gång, jag vet inte hur länge jag sov men typ 2H. det var urskönt. efter första veckan på jobbet är man oftast ganska tröt och sliten. så jag behävde värkligen sova lite.
sen vi 22 tiden satte vi oss på tunnelbanan mot fruängen för vi var bjudna på inflyttnings fest. det var roligt där och alla var jätte trevliga . och i dag har jag bara sovit och kollat på OC. sen mötte jag upp mimmi och cassie vid 18 tiden för att vi skulle äta middag hos min pappa i danderyd. vi fick hamburgare och glass till efterrätt. men nu ska jag sova för i morn börjar den ny arbetsvecka. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0