BERNS TERRASSEN!!

hej!
jag tog det bara lugnt på dagen innan jag och min syster skulle till vår "stora syster"Marie. Marie har tagit hand om oss sen vi var jätte små. Marie är också bästa kompis med vår riktiga stora syster Bex. i alla fall Marie fyllde 24 i går och hon hade ett litet party hos henne, i sin nya lägenhet i Blackeberg.
vid 12-1 så skulle alla ut på krogen men jag och min syster är ju bara 17 så vi kunde inte följa med ELLER???
vi åkte med Bex till Berns och hoppades på det bästa att dom inte skulle fråga om id. Bex går fram till vakten och säger att hon är Bex form ABSOLUT och att hon har en grupp med sig.menat då att vi jobbade för absolut. Bex springer som en galning till oss och säger kom nu...
vi springer förbi kön och bara trippar in på berns.
vi stod på Berns terrassen hela kvällen tills att dom stängde. musiken var underbar atmosfären änu bättre. GÅR KVÄLLEN VAR HELT UNDERBAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0