GLÄDJE DÖDARE!!

hej!
i dag har jag sovit till kl 2 super skönt. jag hade lite problem med att somna i natt, men till sist somnade jag och då va klockan runt 5. när jag vaknade så åkte jag in till stan far att träffa systrarna. vi satte os på sture hof, tog en kaffe och bara myste. planerna efter det va att vi skulle till grönan. så jag ringde pappa om pengar och han hade inte tid att sätta in pengar. tidigare i dag så frågade jag honom och då va han villig att ge mig pengar. men fan inte nu. (glädje dödare) så nu blir det nog bara grillis hos oss i sjöstaden.
jag förstår inte pappa jag blir så jävla sur. jag va så taggad på att åka till grönan. värdens minsta grej att bli sur över, men en då. förs säger han ja sen nej. irriterande. men nu får vi hoppas att det blir roligt i kväll en då.
vd betyder det om man ska ta ut pengar och det står uttag medges ej! fast man har pengar på kortet. det kan ju inte vara avmagnetiserat. kortet har ju legat på sanna plats i plånboken i ett år, och då har det inte hänt något. o nu fungerar det inte. jag blir så frustrerad!!!!!
hoppas att man blir gladere senare.
xoxo

Kommentarer
Postat av: Isabelle Almqvist

Ja, sånnt är så irriterande!

2010-07-25 @ 23:17:36
URL: http://www.herdingdogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0