HUSET!!

hej :D
i dag har jag varigt och shoppat det blev två stycken armband gul och orange (underbara) sen blev det 16 stycken hårspännen och hår färg (röd/orange) sist men INTE minst ett hus  ;P värdens största tröja. som blir dag ett outfit i london på notnig hill canival. till mitt hus då ska jag ha gumistövlar och ben värmare UNDERBART!!
jag är super nöjd med mina inköp.
hårspännen 19 kr styck åhlens
armband 19 kr styck åhlens
hår färg 55 kronor på åhlens, färgen blir inte som på bilden den blir mer orange  :D
och
och mitt hus kostade 400 kr men va rabaterad till 99 kr sen va det smuts på den så jag fick 10 % rabatt till slut pris 89 kr (UNDERBART)
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Isabelle Almqvist

Vilka fina grejer du köpt! :D

2010-07-22 @ 22:56:11
URL: http://www.herdingdogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0