stockholm cruising 2010!!

hej
i dag har jag varigt på jobbet va helt död när jag kom hem. min familj och jag va bort bjudna till grill fest vid 18 tiden. vi passade tiden och åt otroligt gott kött. och bara myste.
efter en god måltid så åkte jag till stan för att träffa Cassie och Mimmi.  vi gick Sveavägen ner och då slog det mig att den 15 augusti är det Stockholm Cruising!!! det är en träff för folk med gamla bilar. jag älskar gamla bilar.
jag har en själv faktiskt, en Ford Torino GT från 1970 V8. jag älskar den. jag och mina systrar är uppväxta med den, vi har åkt till sälen på skidresor vi åker till Vesterås Power Big Meet varje år dom vi kan. det är så underbart med all bra 50,60,70,80 tals musik modet allt är bara underbart.
så jag ska hoppa på pappa om att vi ska ditt med bilen. jag vill jag vill jag vill!!!!
inte min bil på bildern. äger ingen bild :S men den ser likadan ut och är samma årsmodel
INTE MIN BIL PÅ BILDEN. MEN DEN SER LIKADAN UT SOM MIN, SAMMA FÄRG OCH ÅRSMODELL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0