LAPDANCE

I går satt jag och kollade lite på Internet då jag hittade ett reprotars om Miley Cyrus, där det skrevs att hon hade givit regissören för The Last Song (mileys nya film, spelar i hopp med pojkvännen Liam) en lapdance.
I repotarset var det många som sa att det va det värsta det sätt. det skrevs också att folk började att gå där i från för att det var hemskt för att hon bara är 17 år.
- det är tråkigt att hon har vuxigt upp så fort, säger en av de som blev intervjuade.
Det kan jag faktiskt hålla med om men hallå hon är 17 låt henne leva livet ett tag.
Men i alla fall så la jag ner mitt liv på att hitta detta film klipp, efter ca 20-30 minuter så hittade jag den och jag säger bara OMG!!! skojar ni med mig tänkte jag, hon dansade bara nära sin regissör. det va inget alls perverst. utan det va en modern ungdoms dans. dagens tidningar och Internet kan verkligen över reagera.
miley cyrus från videon
miley curys bild från video av låten "party in the USA"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0