MALTA 2010!!

hej! jag lovade att jag skulle lägga ut bilder från malta. så här kommer dom men först malta låten :D
jag på flygplatsen (skavsta)
ludde,jag,lotta, mamma
första kvällen på hotelrumet.
lotta och mamma
jag och ludde körde vatten boll varige dag.
sen körde hela familjen vatten gympa varige dag för att hålla sig i gång!
vi sitter och väntar på bussen är på väg till matafären för att handla vaten och lite godsaker.
väntar på bussen till huvudstaden valetta
lotta och ludde i valetta, äter lunch
det här är våran maskot vid namn kive tuktuk marimade.
shopping
slut resultat
hahah lunch på hotelrummet
en dag på catamaranen. det var otroligt roligt och vakert.
jag och ludde ligger och solar på catamaranen.
det var galet med vågor!!!!!
jag och lotta
ludde vid the blue lagon
sista doppet i poolen. sista dagen,

Kommentarer
Postat av: Isabelle Almqvist

Fina bilder! :D Nästa år vill jag med till malta! :D <3

2010-07-22 @ 22:58:16
URL: http://www.herdingdogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0