toppen dag!!

Hej  i går var det så att jag och mina systrar +8 st åkte till fjäderholmarna för att bara mysa och ha det trevligt.
när vi kom ditt så gick vi en promenad runt ön och tittade på svenska skärgården. Efter det så satte vi oss och åt en otrolig lunch. Det var underbart, jag åt en cesarsallad med kyckling. (super gott)
älsklings syster + boyfriend och jag
BEN  och jag
lotta och jag
KVÄLLEN
Senare på kvällen åkte vi hem träffade några kompisar sen drog vi ut på krogen med stora syster för att hon är i sverige. min stora syster bor i london vanligtvis men nu har hon fått ett jobb på ABSOLUT vodka. och det vet vi alla att det är svenskt. så det betyder att hon är mer i sverige nu och leker med systrarna.
kärleks systrarna
stora syster!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0