LA baby!!

hej
som jag förstår det så har JONAS säsong två börjat sändas på dicney channel. men efter som att jag är jag så har jag sätt alla avsnitten innan alla i sverige! (typ tror jag om inte någon är smart som mig och kollar på youtube)
men för er som inte är lika smart som jag säger jag bara kolla  på JONAS s2, första säsongen var sådär. lite barnslig för min del men dom har lyckats super bra med andra säsongen. den riktar sig mer till ungdomarna. killarna nick, kevin och joe har blivigt stora nu och det betyder "dumpa barnsligheterna!!" kevin har ju till och med gift sig och lever lycklig i alla sina dar!!!! Nick och Joe dejtar för fullt!!
det blir en dagens låt på detta och det blir "drum roll"
LA BABY- jonas brothers
så får ni ett smak prov på nya säsongen  :P
http://youtube.com/disneychannelse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0