våran art är riktiga jävla djur!!!

hej
jag har verkligen tänkt på detta, efter att jag va på ikea med min kompis carro. vi stod i kön till kundkänst inne i varuhuset, där man tar en nummer lapp och väntar på sin tur. men fan är det någon som gör alla krigar som djur för att få prata med en ikea människa, jag bara satt där och väntade och tänkte herre gud...
samma ska typ hände mig i dag när jag skulle på tunnelbanan, när dörrarna öppnas OMG!!! folket krigar som fan för att komma på tuben, och det var inte ens många som skulle på men folket krigar endå... dom som ska av va tvungen att trucka sig i genom folk massan.... jag bara sägen herre gud va svenskar är galna.... DJUR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0