isolerings kvinnan!!

hej
i dag har varigte en ganska super bra dag!!!
jag vaknade glad frisk och pigg, pappa ringde ner och frågade om jag ville känna 500 kr ocg det säger man ju inte nej till eler hur?? ne precis man gör bara inte det. fattiga ungdomar behöver pengar!!! :D
han ville att jag skulle ta ut all isolering från taket pga vatten skador. jag tänkte det är väll inte så jobbigt. så jag sa det är klart att jag hjälper dig med det far!
så jag gick upp på vinden och började stoppa glasfiber isolering i svarta sopp säckar.
sen efter några timmar så var jag klar och vad nöjd med jobbet! (duktiga vickan) jag hoppade i duschen för att glasfiber kliar så in i helväte.... hoppar ut ur duschen och inser att det fortfarande kliar över allt, så jag gjorde en överläggning och tog beslutet att duscha en gång till. men det hjälpte inte :(
senare vid halv 7 åkte jag till farmis för att äta middag med mina systrar och älsklingen (systers pojkvän) det var otroligt roligt och trevligt......!!!!
vid 8 drog jag till cafe 60 med carro, vi bara va och snakade en jävla massa skit rent ut sagt :D
MEN NU mina käraste ska jag kolla på my litfe as liz en sjukt bra tv serie från mtv som jag LOVAR är värd att SE!!!!! god natt
dagens låt blir "drum roll"
skön låt man blir glad  :D HAPPY FACE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0