sidecut!!

hej förlåt jag vet, har inte skrivigt på länge men nu får ni ett inlägg.

i hälgen har issan, allicia,allis och bob varigt hos mig. det var super roligt. vi festade på lördagen och jag klipte sidecut på vänster sida, blev skit snyggt och på söndagen bakis åt vi på max. jag kan inte riktigt säga att det var gott, man va ju faktist bakis ocg till och med balis skakade. (underbart eller hur?) sen satte skol veckan i gång och allt vanligt i gen så klart. samma schema som vanligt samma gammla vanliga lunch och samma mäniskor (med dom är det inget fel på älskar alla i min omgivning).
i dag har det varigt en lite konstig dag, men ändå inte,eddy typ rykte min arm ur led. gör lite ont men jag dör inte. (hoppas jag :D)

nu sitter jag hos mimmi och vi har druckit te och pratat massa tjej snack.
puss och kram <3 <3

ni får en dagens låt oxo

Kommentarer
Postat av: Julia

Vill ha bild på Sidecuten!! :*

2010-10-08 @ 19:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0