tack!

tack! kristina almqvist för en underbar fika med dig. det var skönt att rensa luften lite. och få dig att förstå mig och mitt tanke sätt. nu vet du allt och vi kan prata om det så vi båda kan rädda det som håller på att falla ihop. nu står jag inte ensam på jorden och ska rädda den, nu är vi två så det kan bli lättare att rädda skiten med två. det är skönt att du finns när ingen annan gör det. eller jo det är klart att det är många som finns där för mig, men ingen som är med om det som du och jag. vi kan rädda detta vi kan stå på jorden med två fötter och hjälpa dom som behöver räddas. tack för att du lyssnade och kom med bra förslag och argumentationer. TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0