02:15-03:07 AM

hej
i kväll har 7 underbara bruder varigt hemma hoss mig och festat, det var otroligt roligt. bar musik mycket PARAMORE  :D (det gillar vi)
senare på kvällen drog vi till michel han hadde fest vid globen. det var garatis drick med jakutsi. UNDERBART!!!!

det blev lite komplikationer när mimmi skulle hem till filip men nu är allt löst.

mimmi är min preson jag älskar henne till det inersta punketn av mitt hjärta. she  belongs to me.... det går inte att förklara mina känslor för mimmi  hon är den mest fantaskiska menniska jag någonsin har teäffat. mimmi är fantaskis på sitt sätt, hon är väldigt speciel och det  älskar jag henne för det.
mimmi är väldigt bästemd och lyssnar bara på sig själv. hon är väldigt öppen och vill gärna träffa nya menniskor. men hon trivs i mindrre grupper. mimmis musik stil är helt amazing!!! det är mycket skka och roch and blues 20`s. det är inte det mordärnaste men det sketer hon i hellt och hållet. skaet och ting ska fungera på hennes sätt. mimmi is my person and i love her.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0