2 SEP..

hej
i dag har varigt en riktig seg dag. kom hem från London i går kväll. och i dag var man ganska sliten efter veckans rolig heter. men det var bara upp och gå till skolan. morgonen började bra sen bliv det lite segt. men jag fick ny energi efter lunchen. jag är lunch med bob och hanns vänner från fordons linjen. det var riktigt trevligt.
efter lunch blev jag lite sen till lektionen men det är inte hela värden.
jag struntade i idrotten i dag, var så jävla trött och hade glömt gymmpa kläder. men det ska inte hända igen. (jag har bestämt mig för att jag ska vara duktig i skolan,göra mina läxor,komma i tid och inte skolka.)
föresten det var helt jä***a underbart i London. en miljon folk på notthing hills gator, stora sound system över allt massa alkohol och bara party i 4 dagar med alla mina "stora systrar". det går inte att åter bäretta man måste upp leva det.
men nu har jag massa skol grejer att göra efter som man har missat 3 skoldagar.
lägger upp min plugg låt (den hjälper mig att plugga, jag blir lungn.)
free fallin´
john mayer

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, kul att du svarade :D <3

2010-09-04 @ 00:10:12
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0