den 6 september 2010 :P

hej
det har inte varigt något konstigt i dag, bara en helt vanlig dag.
käkade på esspreso house med tjejerna i dag. men jag va inte hungrig så det blev 2 tuggor på en skons (vet inte hur det stavas så ni får nöja er med skons) jag måde illa oxo så det blev bara lite mat :S
sen på eftermiddagen så hade vi engelska i 3 timmar eller något sådant dubbel lektion. det blir lite jobbigt med dubbel lektion. för mycket engelska. men det är bara att stå ut :D

nu är jag hemma med värdens huvudvärk, man får hoppaas att det går över för det här är inte roligt. jag tror det kan vara att jag behöver glasögon. för jag börjar se dåligt på tavlan i skolan. (jag måste kolla upp det). man måste bara orka palla sig till en optiker.
NE.. nu måste jag plugga lite det är jobigt att vara borta treagar från skolan. det är bara jobba på. så att man kommmer i takt med dom anndra  :D
 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0