2010

hej!
en ska jag väntar på varige år är msn.seS årets men.
och jag var tvungen att dela med mig lite av detta så lägger upp en länk till sidan så får min klick lite och se!
men sen tänkte jag avslöja topp 5.
5. Bradly Cooper "The A tem"
4. Justin Bieber "musiker"
3.Robert Pattinson "Twilight,New Moon,Eclipce och Remember Me"
2. Zac Efron "High School Musical, 17 Again"
1. Jake Gyllenhal "Prince Of Persia"
själv är jag lite besviken på rankningen i år, ja vi alla vet att pattinson är snygg att han är sexig vampyr men han var varigt med på topp5 i 3 år nu, bieber men snälla han är inte snygg han är lite och odräglig. okey jag kan hålla med mo att han är sjukt duktig på att sjunga och utföra ett PERFORMANCE men han är inte värd en 4:e plats.
zac efron är utkatad seriously!! jake gyllenhall vem fan är det???
men vi alla har olika åstkter, det är tur för tänk om alla tyckte lika dant. det hade ju inte varigt roligt.
länk: http://kandisnytt.msn.se/index.cfm?objectid=102397
jag lovar det är roligt att kolla på men det blir roligare med tjej kompisar eller kill polaren, sitte och diskutera rankningen! en påse godis gör oxo susen!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0