GOTT NYTT ÅR!!

hej
jag vet att 2010 va inte det bästa blogg året för mig, men det ska bli ändringar på det. jag hoppas att eran ny år var bra och helt underbar!!!
jag hadde det sjukt roligt jag va hemma hos min klass kompis carro på s:t eriksplan. det va sjukt skönt folk en bar blandning.. ni vet som en helt underbart god fruktsallad. vid 12 slaget var jag lte ensam jag va på väg till vasaparken, så jag stod på ett övergångsställe och skerk GOTT NYTT ÅR!! :P. sen 1 minut efter hittade jag min syster ock kramades lite med henne och mimmi. jag fick ingen ny årskyss av pojkvänen, för han var med sona kompisar i solna. så lite ledsen blev jag + att vi hadde 1 månad på 12 slaget. men vafan han sa att det kommer ett ny år nästa år oxo. men man får väll se om man är tillsammans då. you never know.
men i alla fall så hade jag det sjukt roligt i alla fall.
detta va ny års outfiten!!
jeans 199:- åhlens
nit-bälte 149:- h&m
korsett 499:- shock
lössögonfransar 49:- h&m
jag var väldigt nöjd med min outfit detta ny år.
senare på kvällen drog jag hem jag drog vid 4 tiden imorse. jag åkte till skanstull för att ta bussen hem och då ringer min andar syster och frågar vilken buss man sk ta från skanstull, och då frågade jag henne vart hon va och det rolig va att hpn va oxo på skanstull så jag fick sälsis av isssan,allis och alicia. roktigt trevligt.
nu i kväll ska jag på bio med pojkvännen bob, han vet vilken harry potter nörd jag är så han bjuder mig på den för att make it up to me för i går.
DAGENS LÅT!!
amy windehous valerine
http://www.youtube.com/watch?v=gFwbYPVrNIg
GOD FORTSÄTTNING PÅ ER!!
(det blev något fel med inbäddningskoden, så klicka på länken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0