asum!!

okey då har man fått i sig sin öl och en pizza!! så som ni säkert förstår så blev det pizza och öl i solen med älsklingen, det va mysigt en pratstund på någon timme nu när han har varigt på jobbet i 10h.
i dag kollade jag på arthur en asum film som jag värkligen kan rekomendera!!! sjukt rolig. sen kan jag erkänna att man känner i gen sig själv i mågra sener  :P haha men i alla fall säger bara en sak se den  :P


NEVER SAY NEVER!!
jag vet inte om ni har sätt filmen never say never en dokumuntär med justin biaber, om ni inte har det sägger jag bara en sak GÖR INTE DET!!! jag såg den i dag för att kanske få en annan uppfatning om justin men fan den blev bara sämre :S okey han är skit duktig i hans ålder och vara så jävla stor,, alla vet vem han är, även om man har en bar eller dålig uppfatning om honom. så jag kan tycka att han är bra på det sättet att han har blivigt så stor men mer en så..... ne...


syrran spelade en låt för mig härom dagen när vi satt på snaps bar/uteservering, jag blev så till mig den är så jävla bra!!!!

så här kommer den .p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0